Focus Feedback

Hoe het werkt
image
  • Beschikbaar in 21 landen
  • Al meer dan 1.5 miljoen NPS - uitnodigingen verzonden

Van (niet) tevreden klanten naar enthousiaste klanten. Die krijg je wanneer je de klantervaringen steeds verder optimaliseert. Dat begint bij het weten wat de klant nu écht vindt. En dat is de kracht van Focus Feedback: wij meten de klantloyaliteit, zodat je direct inzicht hebt op verbeterpunten en wat dit betekent voor jouw bedrijfsvoering. Als methodiek gebruiken wij hiervoor de NPS®. Het resultaat van Focus Feedback is een overzichtelijk dashboard waarmee je direct aan de slag gaat. Wij weten het zeker: sluit jouw bedrijfsvoering aan op de échte behoefte van jouw klant en je krijgt enthousiaste klanten. Die je weer gaan aanbevelen bij anderen!

Focus Feedback in vier stappen

Voordelen van Focus Feedback

Realtime

Je hebt realtime inzicht in de antwoorden die klanten geven.

Veilig

De gegevens van jouw klanten zijn veilig, conform strikte veiligheidsvoorschriften.

Meertalig

Internationale klanten? Geen probleem. Wij zorgen dat iedere klant de vragenlijst in de juiste taal ontvangt.