Questi; ervaringen verzamelen daar waar jouw relaties zich bevinden
10 april 2018
Eenvoudig in gebruik
Met Questi van Focus Feedback ben je in staat om op locatie feedback te verzamelen, anoniem en zonder dat het de bezoeker veel tijd kost.
Of het nu is met 2, 3, 4 of zelfs 5 Smileys. Of misschien met een NPS of meerkeuzevraag. Jij bepaalt dat helemaal zelf.
Dus verzamel de meningen van relaties op eenvoudige manier via duidelijke touchscreens of tablets.
Direct inzichten
Je bent in staat om real-time bij te sturen op basis van de mening van de klant.
Antwoorden en knelpunten worden direct getoond in een overzichtelijk dashboard. Jullie kunnen direct reageren als de situatie daarom vraagt.
Deel de resultaten met het team; zowel positief als negatief. Het maakt de organisatie alleen maar beter en wakkert het enthousiasme nog meer aan.
Vervolgvragen voor nog meer waarde
Wens je meer diepgang? En leent de situatie zich daarvoor?
Vraag jouw relatie dan zeker om extra feedback met een vervolgvraag; je krijgt nog meer waardevolle informatie.
Enkele enthousiaste gebruikers van Questi:
Ja, ik wil daar meer over weten
Recente Posts
- Focus Feedback en ‘Mr. Tevreden’ bundelen krachten
- Podcast NPS: wat waar is en wat niet
- Questi in Rotterdamse WAREHOUSE van Era Contour
- Dokter Dave
- Meten jullie ook met de Europese NPS methode?
- CX Professional Masterclass
- Holland ConTech & Proptech kiest ook voor Questi
- Focus Feedback en HomeDNA werken samen
- Questi; ervaringen verzamelen daar waar jouw relaties zich bevinden
- Maak kennis met .... Aron Piekema
- NPS Verdwijnt in 2018
- NPS - Meer dan een score
- De NPS Inspiratiedag 2017
- Wat is een goede NPS?
- Partnerschap The Webcare Company en Focus Feedback maakt klantrelaties nog hechter
- Cobouw: Vinger aan de pols tijdens alle fases van de bouw
- Verbetering klantloyaliteit in bouw en installatie
- Inspiratiesessie BSH Beyond NPS
- Hoe werkt NPS
- Vertroetelcheque wordt Ergernischeque
- Reputaties komen te voet, en vertrekken te paard
- “Wat is er mooier dan je businessmodel te baseren op enthousiasme van klanten?”
- Luisteren naar wat de klant niet zegt
- Lever je expres slechte producten?
- NPS is de belangrijkste KPI waarop we sturen
- Jouw NPS-onderzoek: verstuur je wel of geen herinneringen?
- NPS op vakantie