Partnerschap The Webcare Company en Focus Feedback maakt klantrelaties nog hechter

29 mei 2017

PERSBERICHT

Amsterdam/Gilze-Rijen, 29 mei 2017 – In het voorjaar 2017 zijn The Webcare Company en Focus Feedback een partnerschap aangegaan.
De twee bedrijven zijn sterk in het onderhouden en verbeteren van klantencontact en klantbeleving voor organisaties in B2C en B2B.
Als partners bieden zij hun eindklanten een nog completer aanbod om klantrelaties verder te verstevigen. Ook internationaal.

The Webcare Company

The Webcare Company (TWC) houdt zich bezig met social customer engagement. Zij helpen met name retailers en reisorganisaties, zoals KLM, Philips, Volvo, Rabobank en PostNL, bij de inzet van social media in klantrelaties.
Focus Feedback levert software voor feedbackmanagement op basis van NPS® en meet en vergroot daarmee de klantloyaliteit. Beide bedrijven werken al langer succesvol samen, wat nu heeft geleid tot een partnerschap.

Webcare en klantenfeedback
Jeroen van Dam, Engagement Director bij TWC: “Wij zijn steeds op zoek naar meerwaarde voor onze klanten. Door samenwerking kunnen wij onze dienstverlening continu verbeteren.
De informatie die TWC haalt uit webcare wordt waardevol aangevuld met de feedback en NPS®-score die Focus Feedback haalt uit klantonderzoek. Bovendien hebben we allebei internationale ambities.
TWC verwerkt al webcare-vragen uit meer dan 80 landen en Focus Feedback is beschikbaar in 20 landen. Die internationale ambitie willen we samen verder uitwerken.”

Dialoog met klant
Dave Wurms, CEO van Focus Feedback: “TWC heeft alle expertise om bedrijven in contact te laten zijn met hun klanten. Vooral via de nieuwe (social-media)kanalen als bijvoorbeeld WhatsApp, chat en Twitter.
Focus Feedback richt zich op de waardering van de klant. Wat gaat goed? Wat kan beter? Beveelt een klant je bedrijf aan? Als partners zijn we nog beter in staat om de dialoog met de klant en de klantervaring
naar een hoger plan te tillen.“


--------

Over The Webcare Company (TWC)
The Webcare Company is specialist op het gebied van klantencontact via social media. Zij ondersteunen organisaties in vraagstukken rondom webcare en (social) crm. In januari 2017 heeft TWC
online marketingbureau Tribal en e-commerce developer Jaagers overgenomen. De nieuwe organisatie met 175 professionals wil bedrijven een optimale online klantreis bieden door e-commerceplatformen te bouwen,
traffic te genereren, conversie te optimaliseren en digital engagement te realiseren.


Over Focus Feedback
Focus Feedback is een online systeem voor feedbackmanagement, dat met NPS®-metingen (Net Promoter Score) als stuurmechanisme klantloyaliteit en klantenthousiasme inzichtelijk maakt voor organisaties.
Focus Feedback is beschikbaar in 20 landen en heeft al meer dan 1.500.000 NPS®-uitnodigingen verzonden. Focus Feedback is een initiatief van Welcome CCS dat organisaties oplossingen, diensten en
gereedschappen wil aanreiken die leiden tot een sterkere klantenbinding.


Net Promoter (NPS®) en Net Promoter Score zijn handelsmerken van Satmetrix Systems, Inc., Bain & Company en Fred Reichheld.


Voor meer informatie:

Dave Wurms, CEO Focus Feedback/Welcome CCS,
tel. +31 13 571 88 44.