CX Professional Masterclass

21 september 2018

Wil jij jouw bedrijf transformeren in een customer centric organisatie… Gesterkt door een sterke “purpose”, een doordachte klantenreis, verbeteren op basis van de stem van de klant en het neerzetten van een klantgerichte cultuur met betrokken medewerkers?

Gayana Helder biedt samen met Marleen van Wijk en Ian Golding een 2-daagse CX Professionals Masterclass aan om bedrijven te helpen in deze transformatie.
De Masterclass is gebaseerd op het wereldwijd erkende CX framework van CXPA (Customer Experience Professionals Association) en de ervaring en kennis van Ian Golding, auteur van het boek "Customer What?" (gerankt op #1 in Engeland op CustomerThink).
CX Professional Masterclass
CX Professional Masterclass:

• Helpt deelnemers met het verbeteren van de kennis over Customer Experience Management
• Laat de deelnemers kennis opdoen van de 6 CXPA-competenties:
1. Customer Experience Strategy,
2. Customer Centric Culture,
3. Customer Insights and Understanding (Voice of the Customer + Voice of the Employee),
4. Experience Design and Improvement,
5. Matrix, Measurement and ROI,
6. Organizational Adoption & Accountability
• Is pragmatisch en interactief
• Is gecertificeerd door de Customer Experience Professionals Association (CXPA)
• Bereid je voor op het CCXP examen, een speciale CCXP readiness workshop kan eventueel erna gevolgd worden
• Geeft je inspiratie, voorbeelden en verhalen

Voor wie:
Deze masterclass is speciaal ontwikkeld voor professionals die direct en indirect te maken hebben met klantbeleving binnen de eigen organisatie.
Denk aan rollen als CX manager, marketing manager, customer contact manager, veranderprogramma manager, HR manager of change & project manager.

Datum:
Donderdag 24 en vrijdag 25 januari 2019.

Op verzoek verzorgen wij ook maatwerk inhouse trainingen.

Heb je interesse, neem contact op met Gayana Helder email: G.Helder-Vardanian@dtg.nl

 

 

bDdtvYxz