Enthousiaste klanten
die je graag aanbevelen!

Met Focus Feedback meet en vergroot je de klantloyaliteit

image
  • Beschikbaar in 21 landen
  • Al meer dan 1.5 miljoen NPS - uitnodigingen verzonden

Focus Feedback

Meten wat de klant écht vindt. Dat is de kracht van Focus Feedback. Wij meten de klantloyaliteit, zodat je direct inzicht hebt op de verbeterpunten van jouw organisatie, dienst of product. Als methodiek gebruiken wij hiervoor de NPS®. Het resultaat is een overzichtelijk dashboard waarmee je direct aan de slag gaat. Sluit jouw bedrijfsvoering aan op de échte behoefte van jouw klant en je krijgt enthousiaste klanten die je weer aanbevelen bij anderen.

Hoe Focus Feedback werkt

1. | Meten

Wat wil je weten van jouw klanten? Hoe specifieker de focus, hoe gerichter jouw resultaat. Per klantgroep stel je de juiste NPS® vraag en wij zorgen dat deze op het juiste moment bij hen terecht komt.

2. | Weten

De antwoorden van jouw klanten verwerken en analyseren we. Met als resultaat de NPS® voor jouw organisatie. Zo krijg je inzicht in de feedbackpunten voor jouw organisatie, dienst/product of service.

3. | Opvolgen

Als een antwoord van jouw klant daar aanleiding toe geeft, neem je contact op met jouw klant. Dat kan zowel een positieve als een negatieve aanleiding zijn. Denk bijvoorbeeld aan een klant die de vriendelijkheid van de monteur waardeert.

4. | Verbeteren

Met de resultaten ga je aan de slag om te verbeteren: van (on)tevreden klanten naar enthousiaste klanten. Doordat je écht weet wat jouw klant wilt, laat je jouw bedrijfsvoering daarop aansluiten.

Zo werkt de Net Promoter Score®

Met de NPS® meet je de klantloyaliteit aan jouw merk. Op basis van de uitkomsten maak je strategische keuzes om jouw klanten nog loyaler te laten zijn.